Keskustelut
Kommentit
Hyvä puffi artikkeli vaan 31.6 - no ohjelmistosta löytynee oikein jollei juttuja oikolueta nykyään.
jaa eikö kesäkuussa ole 30 päivää voisi toimittaja olla tarkempi
On taas yks semmonen festari, johon invat ei oo tervetulleita. Ei varmaan pääse siinäkään suhteessa Järvenpää ikinä Pori Jazzin tasolle, jossa invoille omat parkkipaikat, katsomot ja vessat. Ja ei muuten musiikillisellakaan tasolla voi puhua näistä kahdesta edes samalla viikolla. Pori on tsiljoona kertaa parempi. JOKA SUHTEESSA! Poriin on liputkin Järvenpäätä halvempia.
Siellä on Forgetya perkeleen paljon kovempia artisteja kuten Los Lonely Boys ja Honey B. And The T-Bones. Fogerty on punaniska perusrockia yksioikoisesti vääntävä puuduttava artisti. En ole ikinä käsittänyt koko CCR touhua, eivätkö sen diggarit ole koskaan kuulleet oikeaa roots-musiikkia?
Niin... Fogerty nyt sattuu olemaan elävä legenda, joka myisi koko tapahtuman vaikkapa ihan yksinään. Losista en ole koskaan kuullutkaan ja Honeytä en kuuntelisi humalassakaan.
Siellä on Forgetya perkeleen paljon kovempia artisteja kuten Los Lonely Boys ja Honey B. And The T-Bones. Fogerty on punaniska perusrockia yksioikoisesti vääntävä puuduttava artisti. En ole ikinä käsittänyt koko CCR touhua, eivätkö sen diggarit ole koskaan kuulleet oikeaa roots-musiikkia?
Lukekaapa tänän päivän Hesarin arvio Puistobluesin pääkonsertista. Se vain osoitti, että kovimmat kehut sai Honey B. And The T-Bones. Sinulle Partamooses; oletko kuunnellut mitään muuta kuin Hurriganeseja?
Onko -Vapaudente- esim. Aija Puurtisen porukka ja John Fogerty muka jollaillailla toisensa poissulkevia artisteja? Itse ainakin pystyn sujuvasti kuuntelemaan ja diggaamaan molempia, niin uskomattomalta kuin se sunkaltaisestas puritanistista voi tuntuakin. Mutta ehkä säkin vielä iän karttuessa ymmärrät, että tollanen "MINUN arvostamani musiikki on sitä Ainoaa Oikeaa, muut on ihan kakkapaskaa" -mentaliteetti on sanoinkuvaamattoman lapsellista ja typerää! Mutta kyllä sä voit mun puolesta huoletta nyrpistellä nenuliasi Porijatseissa pikkusormi suorana viiniä lillittäen.
PS: Hurriganes nyt vaan on se suomalaisen rockin Kivijalka! Monien muiden ohella...
Nyt käsitit väärin tai minä käsitin väärin; kirjoitit että Honeyta en kuuntelisi humalassakaan. Nyt tuo sinun viimeinen kommenttisi on ristiriidassa ttuon edellisen kanssa. Lopetin Pori Jazzissa käymisen sen jälkeen kun se paisui paskantärkeäksi megatapahtumaksi eli tuo sun heittosi meni mun kohdaltani hutiin. Mieluiten kuuntelen elävää musiikkia klubiolosuhteissa, jossa saa aidon kosketuksen artisteihin ja niitä hyviähän löytyy paljon eri musiikin tyylilajeista. Mutta on toki sellaisiakin, joita kuunnellessa tuntee myötähäpeää. Ei meillä näytä siis asioista olevan erimeilisyyttä, hyvää musiikkikesää sinulle.
"Partamooses" ja minä, "Toinen Partamooses" siis eri henkilöitä...
Mutta pääasia, että konsensus löytyi! Mainiota musiikkikesää!
Osallistu keskusteluun
Emme ota kommentteja vastaan viikonloppuisin. Voit osallistua keskusteluun jättämällä kommenttisi maanantain klo 8.00 ja perjantain klo 16.00 välisenä aikana.